štap LOOP AEG 590-3, #5 - sa kojom rolom upariti?

Moderatori/ce:emin,rusko,Kovach,angler

elo
Prava Štela
Postovi:125
Pridružen/a:29 stu 2009, 15:31
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
štap LOOP AEG 590-3, #5 - sa kojom rolom upariti?

Post Postao/la elo » 17 sij 2013, 00:29

Potrebna mi je mala pomoć, odnosno savjet iskusnijih kolega, obzirom da sam početnik u mušičarenju.
Naime, u nekoj trampi nabavio sam štap LOOP AEG 590-3, #5 i treba mi savjet koje kolo/rolu/čekrk da uparim sa njim, kao i šnjuru. Znam da je logično da štap, čekrk i šnjura budu iste klase, a i preporuka je da bude isti proizvođač, ali sam čitao da svako kolo ne odgovara svakom štapu, kao ni šnjura, pa bi volio čuti mišljenje nekog ko ima isti štap ili je bio u prilici da ga koristi, koje kolo i šnjura bi bila odgovarajuća.
Usput da li bi ovom štapu odgovarala kombinacija Rola-čekrk GUIDELINE-REELMAST veličina 5/6 sa WF šnjurom marke Cortland.
Da ne zaboravim, budžet za rolu mi je oko 100€.

Unaprijed hvala za korisne savjete i preporuke


Avatar
zlaja
Nobelovac
Postovi:4882
Pridružen/a:17 sij 2007, 20:39
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: štap LOOP AEG 590-3, #5 - sa kojom rolom upariti?

Post Postao/la zlaja » 17 sij 2013, 22:19

Ako hodaš kraj kakvog radilišta mazni onaj kotur što se cigle dižu na sprat...to ti je to <jelmekotrazio>
Bistro druže,pa svi odoste u mušičare..s" kim ću ja mladice pecat?

Avatar
tommylee
Nobelovac
Postovi:3038
Pridružen/a:21 srp 2010, 13:03
Lokacija:Zvornik
Kontakt:

Re: štap LOOP AEG 590-3, #5 - sa kojom rolom upariti?

Post Postao/la tommylee » 17 sij 2013, 22:27

Zlaja a ti nabavi kakvu devetku pa joj strimera ponudi <valjanjeodsmijeha>

elo
Prava Štela
Postovi:125