LOV SARANA I OPREMA

Moderatori/ce:emin,AlaS,zlaja,svirac

Avatar
Damir_CH
Početnik
Postovi:7
Pridružen/a:30 stu 2008, 20:28
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
LOV SARANA I OPREMA

Post Postao/la Damir_CH » 18 sij 2009, 16:38

ako mi moze neko pomoc ko ima iskustvo dobro bio bi zahvaljen tek sam pocetnik volim lovit ribu nema nista ljepse nasvjetu nego to!!!interesira me ove stvari:

nasto da lovim na monofil ili pletenu snjuru?
kad je najbolje lovit srana? mjesec i vreme?
kako znam koji je stap dobar za srana?
i naravno rola?
kako mogu saznat sta saran zeli uzet boili ili kukuruz ili ostalo?
jel iko lovio srana na jablanickom jezeru i nasto je lovio nasto hoce saran?

to su te par stvari napocetku sto me zanima bio bi zahvalan ako mi moze neko to odgovorit


BISTRO RAJA


enko
Književnik
Postovi:646
Pridružen/a:20 vel 2007, 21:44
Lokacija:Zenica
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: LOV SARANA I OPREMA

Post Postao/la enko » 18 sij 2009, 18:11

Damir_CH je napisao/la:ako mi moze neko pomoc ko ima iskustvo dobro bio bi zahvaljen tek sam pocetnik volim lovit ribu nema nista ljepse nasvjetu nego to!!!interesira me ove stvari:

nasto da lovim na monofil ili pletenu snjuru?
kad je najbolje lovit srana? mjesec i vreme?
kako znam koji je stap dobar za srana?
i naravno rola?
kako mogu saznat sta saran zeli uzet boili ili kukuruz ili ostalo?
jel iko lovio srana na jablanickom jezeru i nasto je lovio nasto hoce saran?


to su te par stvari napocetku sto me zanima bio bi zahvalan ako mi moze neko to odgovorit


BISTRO RAJA
Evo ja cu ti pokusat odgovorit mada ni ja nemam neko iskustvo vjerujem da ce ti kasnije neko od iskusniji sarana dati odgovor.